ett lejonvrål


VRÅL !

där har ni det , dagens lejonvrål
yihoo , låt oss jubla !

här sitter jag då och morrar i min ensam het,
nej, jag är inte arg tvärtom jag är faktiskt riktigt glad, ingen speciell anledning. Jag är glad för allt möjligt liksom, haha.

men varför morrar jag då ? ja , det kan man ju fråga sig... morrandet framstår för att SOFIA inte har lagt sina tassar på tangent bordet... jag vill ju se vad hon har att berätta,
det vill säkert ni också, det skulle jag vilja om jag var ni. Jag skulle vara urless på mina såkallade inlägg.

så sofia, jag har en önskan...
SKRIV FÖR TUSAN ! ! !
hehe, oj, det var inte meningen att morra fram det så där elakt, mer åt det här hållet...
SNÄLLA SÖTA RARA SOFIA KAN NU INTE RAFFSA IHOP NÅGRA RADER OCH GE OSS ETT ROLIGT LITET INLÄGG, SNÄLLA ?
nåja, lite bättre hoppas jag.

nu vet jag inte vad jag ska ta mig till, jag får helt enkelt hitta på nåt med hjälp av min underbara hjärna.

hejhopp LEJONkropp / vRål

P.s idag, denna dag, för 23.7 minuter sen bröt jag mitt mobilstopp.
resultat : jag klarade mig utan mobilen i 6 ärofulla dar
och jo, jag är stolt. Så nu kan man alltså få tag mig genom min mobil igen , HURRA !
dock visar kontot ändast några ynka ören , men det ska det bli ändring på nu, TJING !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0