HEJHOJHALLÅ




med dessa bilder vill jag säga att jag har varit i stugan och ja, största delen av tiden har vi (trots alla år av uppehåll) börjat bygga på kojan igen, och jag det var faktiskt riktigt roligt !...

och rätt fint vart det också, det vi har byggt på, lika intensivt som byggarebob, är det så kallade "skogsrummet" namnet kom till av en självklar anledning, vi har endaskt använt nerhuggna träd. inga lyxiga plankor alltså.

men eftersom jag är den jag är (ingen snickarmänniska) så funkar det inte att bara hålla på och hammra, såga och hammra lite till, nej jag var tvungen att (trots det urdåliga regnvädret som ständigt fanns omkring oss) ta med två små söta personer som hälsade på vid namn Helena och Johanna ut på en båttur, och jag ver inte nöld med det, jag vart tvungen att plumsa i vattnet... med flit... och med kläder på såklart !
- KUL !
dock aningens kallt efter enstunds badande men men,


men denna bild (som visar hur jag botade mitt dampande ögon lock för ett antal dagar sen) vi jag säga...

hejhopp snickarkropp/ byggaREBob

Kommentarer
Postat av: Gabriella

haha cool koja! :D den skulle jag vilja vara i :)

Fanns den också där när jag var där eller? :o

2009-07-21 @ 17:54:59
URL: http://gabriellalindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0