i ett hus vid skogens slut

kommer jag och Clara att befinna oss i de närmaste två dagarna tror jag att det blir, aja iallfall till på tisdag. Om nu inte Clara blir för uttråkad och åker hem på måndagen, får hoppas att det inte inträffar.
Jag vill nämligen att Clara ska trivas i våran stuga !

det blir första gången i världs historien som hon sätter sin fot där, aa spännade kan tyckas men jag tycker bara att det ska blir roligt.
iallfall, våran stuga har igen el... det betyder ingen dator vilket betyder inget bloggande.. så nu är det sagt. Ni får helt enkelt klara er i dessa dagar, det tror jag ni gör. jag skulle bli väldigt förvånad om någon idiot tog livet av sig, det vore puckat och stört så jag råder er att inte mörda er själva bara för att jag inte kommer skriva på några dar, ni ska inte mörda er själva av någon annan anledning heller,
där har ni ett bra tips ! livet har för mycket fint att erbjuda. Man lever bara en gång.


jag känner att jag saknar min bloggkompis, men hur har hon det säkert super i småland så jag ska vara glad för hennes skull och inte sitta och sörja det blri ingen gladare av .




hejhopp stugkropp / gris

Kommentarer
Postat av: Gabriella

aha :D hehe om jag skulle hunnit läsa det där så skulle jag ju ha vetat det :P Åh det var askul idin stuga!! Skulle vilja vara där någon fler gång, haha



Så fina bilder!! :D och jag älskar verkligen den där när jag, du och Sofia hoppar från bryggan :D

2009-07-13 @ 17:45:46
URL: http://gabriellalindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0