i ett radhus vi vägens slut

befinner jag mig just nu (hemma alltså om ni inte förstod det)
tre dagar har gått och Clara verkade trivas i stugan. Tur det annars hade det nästan känts aningens pinsamt eller något sådant. iallfall så har jag (men Claras hjälp) lyckats, hör och häpna, ta kort. ja det är sant. Så ni ska få glo på kort istället för tex, hahayeah


"Lady och Lufsen middag" on the sea...




we love skip-bo

där var bara ett fåtal av alla bilder, med lite tur kan ni få se lite filmen om och när jag har laddat upp dom på youtube,
det får vi se i framtiden,

nu ska jag pysa och klä på mig, och dra till Clara och lite annat folk ,

hejhopp skipbokropp / R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0