lite blåsigt kan man tycka

oj , vad jag jag har lust att tala om vädret i mina rubriker, fast det klart , vädret påverkar ju mitt humör väldigt mycket för tillfället. jag vill ha sol liksom , annars blir jag segt och sur, sur som en citron om inte surare.

men seg var jag faktiskt inte idag , eller rättare sagt imorse. Jag hade jag lovat mig själv att jag skulle börja vara ute och springa på morgonen nu i sommar för att hålla igång konditionen som sjunker lika kraftigt som en sten som kastas i havet.

så det var då min plan, tror ni jag höll den ?
svaret är inte så svårt... nej
jag har inte varit ute en ända gång förrän idag.
Anledningen till denna underliga händelse är att jag och min vän Josefin satt och talade om just detta ämne och båda hade utsatts för samma öde...
jag bestämde mig då att nu minsann skall en ändring ske,

sagt och gjort , dagen efter steg jag minsann upp klockan åtta för nu minsann skulle det springas :P


och långt sprang jag , jo faktiskt, jag sprang långt på riktigt !
jag tror faktiskt att jag sprang ca 3km, ja det är långt om man har namnet Rebecka Wallgren. Så ja, jag är riktigt stolt över min insats.
Problemet var bara att mina muskler, som haft en riktigt lång semester började bråka med mig senare på dagen för att jag hade gett dom så mycket läxor.

Så när min oömma (?) moder senare på dagen bad mig att plocka lite blommor (jo jag lovar hon gjorde faktiskt det...) vilket betydde att jag vart tvungen att cykla till tuvan. Mina ben höll på att göra myteri mot sin kapten (jag)

som tur var lyckades jag hålla dom i skinnet (eller under skinnet... HHAHA... fattar ni ? okej , jag erkänner, dåligt skämt) hela cykelturen , tyvärr var jag sedan tvungen att vandra runt i på discgolf banan i nån timme, jag, min familj, mina kusiner, min mormor, hennes bror och hans fru hade en lite "utflykt" eller vad man ska kalla det.

ja nu kan jag inte skriva någe mer, för min bror väntar nämligen på mig, det är meningen att jag ska testa honom i en sak, tyvärr kan jag iten avslöja vad , det skulle bli fel för tre av mina närmaste vänner ska nämligen få reda på det imorn , jag kan tala om sen i livet om ni önskar.

- HASTA LA VISTA BABY !


hejhopp muskelknuttekropp / staRke adolf !

Kommentarer
Postat av: Gabriella

haha så har det blivit för mig med :P (med joggningen asså) joggade inte förrän idag :D



Haha vilken läcker kropp Rebecka ;)

2009-07-13 @ 17:49:17
URL: http://gabriellalindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0