nöjd och glad

hello,
jag vaknade nöjd och glad över att min mage var på bättre humör idag än igår. Jag hade nämligen min såkallade "du har sovit för lite- ont i magen" en jobbbig sjukdom som visar sig när jag inte har sovit tillräckligt... självklart skulle den då komma just igår när människorna från björkgården 1 skulle ses.

så lite jobbigt var det, jag kände mig lite off side men det var kul iallafall.
Jag passade iallfall på att slumra till så fort sista personen lämnade huset och sov sedan hela natten till jag vaknade nån okänd tid och nu mår min mage toppen !

hoppas jag slipper detta på länge.

idag är det då trässtocks, som jag har längtat, jag hoppas det blir riktigt super. Det blir det oftast med rätt människor. Jag vet inte riktigt när jag pyser dit, ska så en singnal till Clara och tala lite om saken.
Men så det närmaste dagarna är det trässtocks som gäller. Fin fint.


hejhopp stockkropp / frisk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0