paus från mobilen

hehe, ja, såäre och helt frivilligt också.. jag kan knappt tro det själv.

anledning ?
- jo, efter två dagar i stugan utan mobil (glömd) och sedan komma hem och märka att batteriet ej är laddat tänkte jag "lika bra att se hur länge jag klarar mig utan att starta den" sen finns det såklart lite fler anledningar också, plus att jag känner att jag behöver tänka lite fritt på saker, utan en mobil som piper.


hittils har jag klarat 3 dar, en aning plågsamt dock, men jag  är stolt att jag lyckats hålla tassarna från mobilen !

Mitt mobildissande kan dock skapa lite problem... som när en god vän till mig försökte ringa/smsa mig om en ytterst viktig sak så fick hon ju inte tag i mig.. men nu är ni förvarnade så vill ni mig nåt får nu allt ta till erat inre mod och ringa hem till mitt hus,
Följder...
- du kan få tala med min mor
- du kan få tala med min far
- du kan få tala med min bror
-du kan få tala med min bror
-du kan få tala med kungen (om du ringer fel)

så det är det som kan hända, det låter väl inte allt för farligt hoppas jag.

Nu står min bror och stampar otåligt i marken likt en galet uttråkad get som väntar på grisen som lovat att de ska göra en muskvideo tillsammans.

hejhopp griskropp / mariarebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0