paus från omvärlden ?

jag funderar faktiskt på att denna kväll bara dra mig tillbaka, alltså inte hitta på nåntig alls.
Jag tror nog faktiskt att det blir då, jag tror jag behöver det.

jag ska ju liksom upp imorn och dela ut reklamlappar på stan för att få pengar till klasskassan JIPPI SÅ KUL... eller ej,
sanningen är att det inte alls är kul, det är typ 10000000 lappar som ska delas ut och det är bara tanter som tae emot typ.

förutom snälla kompisar som man kan finna som tar några bara för att dom är så snälla. Jag får hoppas att stan kryllar av snälla kompisar imorn.

sen efter det finns det en person som smider planer om att några från konfan ska till Vitbergs så jag pyser kanske dit efteråt, om jag hinner.

och nu till nåt heeelt annat...

sådär allvarliga kan man misann vara

likaså kan man vara så här oallvarliga,

oj just ja, tillbaka till nutid idag var jag på stan om nån människa ville veta.

hejhopp stoppkropp / räka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0