samma som förut

jag fortsättar att snörvla stupiett
och hosta stupitvå...


det är verkligen OKUL !

eftersom att min kropp förtillfället inte orkar nåt så är jag fruktansvärt utråkad... så uttråkad att jag nära på bröt mitt mobilförbud, men nej jag tänker inte ge upp för att jag har lite trist,
jag kom istället på en annan sak jag kunde göra, jag tvingade mig själv ur sängen och rotade igenom bokhyllan, garderoben, min lådor osv tills jag hade hittat alla min gammla... sockar? godisar? föräldrar? stenar?
nej nej nej nej..
tills jag hade hittat alla mina gammla DAGBÖCKER

så jag läste vad jag skrev om i min barndoms tid... haha haha... ha´
ja, vad ska man säga, jag kommer inte ihåg nåt av vad jag skrev typ så jag fick en liten såkallad minnesstund av alla mina gammla och aningens nyare kärlekar, tankar, resor, utflyckter osv.

nu tänker jag bege mig tillbaka till min säng och sova en stund tror jag , det är precis vad jag behöver.

till er som är friska har jag ett tips..
dansa en soldans !
så att solen börjar skina, jag tror att solen tjurar för att den inte får så mycket uppmärksam het, ni kan ju prova iallfall !


hejhopp
dagbokskropp / rrrrr och åter r

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0