sommar sommar sommar

gårdagen, eh jag typ onsdag eller nåt sådant, var jag ensam så ensam hela min familj lämnade mig åt mitt öde, ack grymma värld...
nej riktigt så hemstk vare minsann icke. Min familj lämnade mig ja det är sant, dom stack nämligen till stugan , men jag lyckliga jag skulle ju på picknick och ja det var kalaskul.


Sedan, när jag kom hem slog det mig hur ensam jag var. Stackars lilla jag som skulle få äta plättar i ett tomt tyst hus alldelens själv,
men det löste jag genom att ringa till Sanna och bjuda över henne på plättmiddag !


Efter den mycket smarriga middan så ringde vi ytterligare två vänner som joinade oss i Breisball, kan icke stavningen konstigt eftersom att det är jag och den andra Sofian som har kommit på den...

vi spelade iallafall för kung och fosterland !
tills det slutade oavgjort,
Clara hoppade glatt in mitt i matchen och gjorde en strålande insats !
liksom alla andra.

NU var jag långt i från ensam, jag hade fyra vännar vid min sida. och inte nog med det. Vi ringde ytterligare en till eftersom att vi ville köra absolut överens (ett roligt spel) och då behöver man vara jämt antal.

Så Markus joinade våran nu rättså stora klan, efter en och en halv spelomgång bestämde vi oss att cykla och köpa godis,






(mycket mörker kan jag meddela för er som är bilnda)

 dock tänkte vi inte på att klockan var 23.00 och i bergsbyn kan man inte få tag på något öppet ställe i närheten.
så vårna cykel tur var helt i önödan, eller ja om man vill se det positivt kan man ju tänka att vi fick motion men det slutade med att jag och Clara fick moppa oss till stan eller ja inte exakt men typ. resultat... MUMS


det var då min hur min dag igår såg ut, idag har det sett ut såhär...






det var allt ! !

hejhopp vattenkropp /sommmmarrr

Kommentarer
Postat av: Gabriella

haha jaa det var 2 roliga dagar :P



Asså jag blev ju helt knäpp som Kent :P ser ju förfärlig ut! :D haha

2009-07-30 @ 22:56:17
URL: http://gabriellalindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0