Trästockfestivalen

ja, där har jag befunnit mig de senaste tre dagarna (kvällarna) jag har faktiskt inte vara hemma alls, nästan. Jag har som bott hos Claris Baris, tack tack tack
vilket resulterade att jag kunde stanna på trästocks längre på kvällarna, hade jag bott hemma hade jag fått lyda mamma och snällt moppa hem till Bergsbyn klockan 12, men som tur är slapp jag !

Jag har då alltså nördat trästock, och kul hare minsann varit också, iallfall större delen av tiden men såklart kan det jag vara en aning sorgligt när fötterna värker eller något annat förfärligt inträffar, haha, som tur är hände det inte allt för ofta.

ja, dessa bilder var det jag kunde hitta (eftersom att jag somvanligt glömmer kameran....)
jag tänkte egentligen nöja mig med bilder på allt folk då jag plötsligt fann den andra där claras syster Julia syntes och jag tycker att Julia kan få synas på denna blogg, hon berömde ju trots allt min opera sång, haha :)

nu väntar en vän på mig, men först lite efterrätt !

hejhopp trästockkropp / rebecka

Kommentarer
Postat av: julia

jag älskar din operasång och jag älskar eran blogg!!!!!<3<3<3<3<3

2009-08-01 @ 19:49:10
URL: http://rapid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0