om du har tid

Hola

Idag är det då onsdag den 29 juli för alla som inte vet.Jag har just upptäckt hur stor skilnad 2 personer kan göra . Det är så här att båda mina systrar är inte hemma den ena är på läger och den andra är i lycklese. Och imorse dä jag steg upp så insåg jag hur tomt det va. Tv som annars alltid brukar vara på då jag kommer ner på morgonen var inte på och Sara (min lillasyster) satt inte i soffan som hon brukar göra . Och idag var jag den siste som åt frukost vilket annars är Elins(min stora syster) jobb.

Ja som Rebbis då skrev igår så var vi ute på picnick med några av våra konfa vänner.Jag tackar er som var däerdet var redigt skoj. Redigt betyder riktigt på smålänska för er som inte vissta det ,min vistelse i småland har satt sina spår

Det var allt jag hade att skriva för denna stund har jag tråkat ut er med detta inlägg så läs en rolig historia elle ett av våra gammla inlägg vettja då kanske ni får er ett gott skratt .

Hejhopp gladkropp/SOFIA

P.S
grattis på namsdagen alla där ute som heter olof



Jag och mina syrror på skolavslutningen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin bild!=)

2009-07-29 @ 17:41:38
Postat av: rasmus;D

TACK så mycket du är den andra idag som sagt grattis! :D

2009-07-29 @ 23:46:50
URL: http://blahme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0