You and me song

Tjenixen !

Ja då var man konfad då , och jag kan säga att jag har haft det hur kul som hälst . Vart med om många roliga händelser, fått många nya vänner , fått minnien som kommer följa mig hela livet .
Men nu är det slut vilken känns helt konstigt.


Detta är saker jag saknar från solvikskonfaläger.

1. Vännerna
2. Folket i björkgården 1
3. Ledarna (dom var toppen)
4. Maten som var god som bara den
5. Busandet
6. Kvällsandakterna
7. Mitt och rebbans rum
8.Cykelutflykterna


Denna låt har föjt med från konfan en mycket härlig låt.




Det var allt från mig denna stund men innan jag pyser så ska ni få
Dagens visdomsord:
Dagens möjligheter suddar ut gårdagens misstag.

Hejhopp konfadkropp /Solviksungen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0