And I'm back

HELLO

Ja då var jag tillbaka till det vardagliga lite halft trista livet här hemma igen. Nog för att det inte är något som helst fel på det. Men om ni vart med till sundsvall så skulle ni fatta vad jag mena (fast det kanskae ni endå gör).
Och jag måste bara säga att det var helt mirakulöst ,unbderbart ,fantastiskt ,och helt otroligt roligt där borta.

Vi spela kort , gick på stan ,åt ,lekte lekar ,sov, umgiks ,sjöng.
Ni slulle bara vart där och hört vilket ös det va under konserten(lr vad men nu ska kalla det). Jag trodde typ att golvet under oss skulle brista och att taket skulle lyfta mot himmelen. Vilken känsla asså .

Och en hel del skratt blev det också .Som t.ex då en viss person försökte lära sig att dansa robotdans.Det såg helt sjukt roligt ut . Fast jag tror inte jag hade gjort det så mycket bättre själv ,hahahahah.

Så efter som jag nu är tillbacka så kommer det bli lite mer inlägg fån min sida.
Det var allt för mig idag.


Detta är en bild som jag själv faktist har ritat.Visst är han härlig.
Hej hopp ritad kropp / SOFIA


Kommentarer
Postat av: Gabbie

haha underbar Sofia! :D

2009-03-24 @ 18:14:53
Postat av: Karin

Jag älskar din header! i vilket program har du gjort den i?:)

2009-03-24 @ 18:26:32
URL: http://abckarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0