En attans frukt

HejhejGoddag,
Nu sittter jag här igen och tittar på bilder från det underbara landet som jag och mina underbara vänner besökte på sommarlovet. Det underbara landet är döpt till Tunisen.
Bilderna bjuder mig på många roliga minnen. Några av dom får mej att tänka på en mycket fin dikt som vi kom på lyssna så bra...

En attans frukt som är fraktad och eftertraktad av berber,beduiner och araber.

helt underbar om ni frågar mej. frukten som det handlar om tror jag var en oliv som vi fann i ett träd. rätta mej om jag har fel. ikväll kan ni endast få se en bild för jag har inga fler på denna dator, och jag är helt enkelt för lat för att orka skicka bilder nu eller trolla fram några på nåt annat sett. men var itne ledsna för det, det kan säkert komam fler i framtiden, när jag befinner mig vid en annan dator.




nu ska jag nog bara ta och borsta mina gaddar och sen sova. jag har varit så sjukt trött de senaste dagarna så det är inte sant, det ská det bli en ändring på nu!

föresten, för er som vill veta har vi bokat våran resa till Grekland nu. Äntligen!

hejhopp tröttkropp / Rwa


Kommentarer
Postat av: Clara

AAH vilket saknat laaaaaaaaand!!!

2009-03-18 @ 14:35:40
URL: http://neon.devote.se
Postat av: Felix

Gosigt:D o najs att ni ska till grekland:D

2009-03-18 @ 14:57:55
URL: http://alvsbackabarnen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Älskar grekland, vad avis jag blir :]

2009-03-18 @ 19:00:24
Postat av: jåssef

Älskar grekland, vad avis jag blir :]

2009-03-18 @ 19:01:02
URL: http://myworldinpictures.blogg.se/
Postat av: Gabbie

blir avundsjuk :P jag vill också till Grekland :D vad kul! när då? :)

2009-03-18 @ 19:25:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0