Felstart

Detta hände imorse:
Jag låg halft vaken och halft sovande i min sköna säng. Då jag kände att det började rinna ur nästa.Inget konstigt med det tyckte jag , för dagen innan hade jag vart tät i näsa. Men då jag drog ett av mina fingrar under näsan för att torka bort snoret så upptäcke jag till min förskräkelse att jag hade blod på fingret.
Så jag satte handen under näsan och rusade in på toan. Jag försökte däsperat få loss toa papper från toapappersrullen medan blodet droppade när från min näsa och landade i handen. Till slut så tog jag hjälp av min högra fot för att få loss det ,och då gick det .Jag torkade munnen och hakan som var nerblodat. Sedan stack jag till förbands skåpet och tog en såndär tuss eller vad man nu ska kalla det . För det är mycket skönare att ha i näsan en stelt toa papper . Men det var svårt att få dit tussen efter som blodet bara fortsatte att droppa . Då ropade jag på mamma som just gått förbi att hon skulle hjälpa mig .Och tillsammans så lykade vi få in tussen på plats i näsan .

Resultat av felstart på mårgonen:
* Ett halft åter fall av näsblod.
*En trött Sofia, jag var ju tvungen att stiga upp en halvtimma tidigar.
*illamående på grund av blodsmaken i munnen

Men för att inte däppa ner totalt så lägger jag in denhär bilden på en mycket kär vän.Visst är den härlig?(bilden asså)


hoppas ni hade en bättre start på dagen
hej hopp blödande kropp/ Snorungen


Kommentarer
Postat av: Gabbie

haha jag hade en mycket bättre start :D Åh vilken sommarkänsla man får av bilden asså :) riktigt härlig :P är det Sofia eller? :o

2009-03-16 @ 17:14:30
Postat av: Den andra Sofian!

Åhh, härlig bild men vette tusan gabriella för det är inte jag :P kanske klara eller någon wallgrenare? :O

2009-03-16 @ 19:02:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0