FF

hejhejGodmorgon !
Ännu en sjukdag, dock mår jag än aning bättre än gårdagen. Det är ju nåt positivt iallafall.
Förtillfället såg jag nyss på en program som jag var galen i när jag var kanske 6år, jag tror att det kallades FF, vi hade ju såklart spelat in ett avsnitt som jag nu fann när jag letade efter någon film att se.
Om namnet inte känns bekant kan jag ju alltid berätta lite kort om det.

program ledare:  Markoolio, Plexus (från gladiatorerna som också var inspelat på samma band)
Programet var som en slags "klubb" för barn upp till 12 år.
(vilket betyder att jag bröt mot lagen idag när jag såg det eftersom att jag inte är 12 år, tihi) Markoolio springer runt och har debatt, konsttävling, flirtskola, spelsnack och slutligen bio med alla barnen som är där.  på bion visas ett avsnitt av det fruktansvärda skurken Dr Mugg...

programet avslutas med Markos världsrekord, han misslyckas alltid.
riktigt kul faktiskt, fast det klart att det var roligare förr.

Lite bilder bjuder jag också på, huvudbilden idag är en bild som jag hittade på min pappa , jag måste ekänna att jag blev grymt chockad när jag hittade den i ett gammalt fotoalbum, eller ja, gammalt och gammalt men jag var iallafall tvungen att skanna (hur det nu stavas) in den på datron. Jag hade ingen aning om det här.. snacka om att han kommer bli förhörd ikväll.


ändå lite coolt faktiskt=)
lite andra bilder kommer ju också såklart.


heh....

 SOOOMMMMAR
okej , jag vet att det regnar men det var SJUKT varmt i vattnet, fast det klart att man hellre vill ha sol.
 Men jag verkligen älskar bilden.

men nu hörde jag till min förvåning att min olycksdrabbade mage (det är liksom bland annat magens fel att jag är sjuk) ber om... MAT (????????????) =) =) =)
så jag får väl ta och fixa mej nåt litet käk.

HejHopp Hungrig (??) Kropp =)=)=)=)=) / Rubbelbubbel

p.s om ni undrar varför alla dessa frågetecken tar plats inom alla paranteser, så är det mitt sätt att visa att det var chokrande och ovanligt för stunden för jag har inte varit hungrig på en vecka, men hungern är ett tecken på förfriskelse =)


p.s 2 , skämt o sido, jag vill bara passa på och säga att alla ni som trodde att bilden där uppe är min pappa har blivit
LUUUUUUUURAAAADDDE ! hihihihihi, det är bara en killle som råkar vara sjukt lik min pappa,
haha den ni.. =) nu är det ju såhär att ärlighet varar längst så jag jag önskar och vill att ni som gick på detta KOMMENTERAR, snälla det livar upp min sjuka kropp, jag behöver lite glädje, snälla,snälla,snälla..... jag ber er snälla, snälla,snälla... hihihi=)

Kommentarer
Postat av: Den andra sofian och moa!

hahaha, vi gick nästan på det!



låter bra att magen är hungrig, passa på och ät något ricktigt smarrit (några gifflar eller så) Hare bra och hoppas på att du blir frisk snart! =)



Pussar från den andra sofia och moa!

2009-03-20 @ 13:17:59
URL: http://moahansson.blogg.se/
Postat av: Den andra sofian och moa!

vi gick på!!

2009-03-20 @ 13:19:20
URL: http://moahansson.blogg.se/
Postat av: Mickis =D

Hahah gick typ på det :P



älskardej , <3

2009-03-20 @ 21:17:35
URL: http://nyadagar.blogg.se/
Postat av: Felix

FF Äger! och det står för FörlädraFritt;)

2009-03-22 @ 17:41:37
URL: http://alvsbackabarnen.blogg.se/
Postat av: victoria

kan du inte ladda upp filmen på FF ?

2011-01-06 @ 22:35:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0