Födelsen!

Ja som rebbis då skrev igår så skulle jag egentligen ha skrivit ett mycket intressant inlägg.
Men då jag klev in genom dörren till vårat datarum så sitter ju förstås min lilla syster redan där,
synd för mig.

Så då får jag ta och skriva det idag istället.
Det jag hade tänkt att skriva om var för er som undra hur vi kom på det så fina namnet på våra blogg.
Jo så här gick det till.

Det var en gång en Sofia(inte jag ) som just blivit 15 år som bestämde sig för att att ha ett kalas. Alla hennes trevliga kompisar var bjudna. Då alla hade kommit så åt dom först en väldigt god middag bestående av tai mat. Sen så var det dax för tävlingarna som Sofia(inte jag) hade fixat. Hon delade in gästerna i 2 lag . Sen så sa hon att dom skulle komma på ett namn till sina lag. Det ena laget bestämde sig för att heta the evil kids(tror jag). Men de andra laget kunde inte bestämma sig . Till slut sa en flicka vid namn Sofia(det är jag) ur det namlösa laget att dom kund heta grab a cake .
Men då hörde den andra sofian(inte jag)fel. Hon trodde dom bestämt sig för att heta crabcake. Så då fick dom heta det istället .
Några dagar efter det trevliga kalaset så bestämde två av Sofias(inte jag) kompisar vid namn Sofia(jag) och Rebecka att dom skulle skaffa en blogg. Dom funderade länge på vad blogge skulle heta, tills dom till slut fick en strålande ide. Dom kunde ju heta crabcake som deras lag gjort på kalaset .

Det var så våran blogg fick sitt namn. Och jag vill verkligen säga tack till Sofia som hörde så fel den gången Tack tack
hej hopp arma kropp /S


Kommentarer
Postat av: Gabbie

haha var stolt medlem i det braa laget :D

2009-03-11 @ 18:37:15
Postat av: CLARA

ÅH jag diggar verkligen eran header!!!!!!!1



haha tack för upplysningen, även fast jag redan visste hur det gick till ;) men vi hette inte emokids, utan något annat, men jag minns inte vad (A)

2009-03-11 @ 18:58:31
URL: http://neon.devote.se
Postat av: Den andra Sofian!

Hehe, varsegod! tycket historien låter mera intressant när du skriver om den :P

2009-03-11 @ 19:53:07
Postat av: Felix

haha, jaaahhaaaa :o Intressant:D



O najs blogg;)

2009-03-12 @ 15:37:12
URL: http://alvsbackabarnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0