gladochnyttig

Hejhejhallå,
jag kom nyss hem från stan, hehe skedde ett litet misstag jag skulle gå på stan med moa men hon trodde att jag hade farit hem så hon gick  utan mej och jag letade genom hela skolan efter henne. aja det är sånt som händer.
jag köpte iallafall de snygga jeans jag teastade igår, så nu är rebecka glad!

nu ska jag fixa en middag till mej själv, en nyttig också har jag tänkt. sen ska jag vara med moa och jazz, trevligttrevligt. sen klockan nio denna kväll ska jag se denna roliga film med samma tjejor plus sofia.

vi ska liksom göra en rolig liten parodi på den imorn, hihi önska oss lycka till!

hej hopp sprallig kropp / R

Kommentarer
Postat av: CLARA

Haha, det kommer bli skitskoj!!!

2009-03-13 @ 23:23:04
URL: http://neon.devote.se
Postat av: Felix

Kommer man möjligtvis få se något resultat av detta?

2009-03-15 @ 20:58:57
URL: http://alvsbackabarnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0