Godmorgon

godmorgon alla.
idag vaknade jag glad och lycklig över att ännu en gång få uppleva en vacker dag.
denna vackra dag så berättade jag att vi skulle filma en egen patrik 1,5 så nu sitter jag bara och väntar på att mina kära vänner ska komma. jag fick nyss besked om att clara sjölin är på väg.
igår så var jag ju med Sofia,Moa och Jazz.
vi gjorde en ytterst rolig film som just denna minut läggs den ut på youtube.

och nu har tre av fyra vänner anlänt. så jag ska ta och vara social.

hej hopp socialkropp / R

Kommentarer
Postat av: Julio Sjölio

Hej kära krabbkakor! Måste bara få säga att ni just i denna stund är hosts till min favoritblogg. JAG ÄLSKAR CRABCAKE!! fortsätt så här brudar och ni kommer snart ta över världen med er bubbliga bakrund!!

XOXO jull0

2009-03-14 @ 22:39:39
URL: http://rapid.blogg.se/
Postat av: Gabbie

haha va har ni gjort en film? :D den måste jag se :p haha har nyss sett Wild Life förresten :) längtar verkligen tillbaks :P

2009-03-15 @ 14:58:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0