Intresset är för stort

¡Buenas tardes!
Nu är det nämligen så här att  jag har hamnat i  pengaspara situationen . Det är så att jag ska åka till stockholm om si sådär några månader och jag håller på att spara pengar tills dess , men det är inte alltid så lätt efter som man ungefär hela tiden vill ha nya grejor.
Som tur är så har jag några knep om hur man överlever detta....

Man kan exempelvis:
1.Gå till någon tillgänglig second hand butik nära sig ( i mitt fall Kupan)
2.Kolla om ni har något gammalt fult plagg där hemma som bara ligger och skräpar. Ta då och sy om det till något nytt  och frächt.
3.Om ni möjligtvis har något syskon där hemma som har samma storlek och klädsmak som er kan man ju alltid kolla upp om dom har något att låna ut(lämna tillbacka dom i samma skik som då ni låna dom).

 
Nog finns det alltid mer skar man kan göra men det var dom här sakerna som pluppade upp i min hjäna.
Ni får väldigt gärna dela med er av era tips(om ni har några de vill säga).

Ha en forsatt trevlig söndag kväll allihopa.


Detta äro en bild på mig och Rebbis i sommras(längtar tills detta är möjligt att gör igen)

Hej hopp sparande kropp /Sofian


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0