klubben för luggisar

hejhejgoddag,

mycket viktigt meddelande till att kortluggade människor...

KLUBBEN FÖR LUGGISAR
har just öppnats.

meddlemar hittils är:
* mej själv
* min bloggvän Sofia
* min mor
sen håller en (hittils) anonym människa på att bli meddlem, hon ska inom korta stunder genomföra kravet.
Det ända kravet är att man ska ha LUGG.


jag tänkte bara berätta det. om nån är intesserad av att joina denna "lugg-klan" kan ni ju alltid kommentera så vi vet.

OBS, ta inte denna klubb seriöst, det gör inte jag.

men det kan ju ändå vara lite kul att vara med.

det var allt på det viktiga medelandet.

hejhopp klubb kropp / Riktig klubblugg


Kommentarer
Postat av: jåssef

Tyvärr så kan inte jag vara med :(

2009-03-18 @ 22:14:10
Postat av: Felix

Nämen va trevligt med en klubb:) men jag uppfyller nog inte kraven :(

2009-03-19 @ 15:28:44
URL: http://alvsbackabarnen.blogg.se/
Postat av: Gabbie

haha jaa skulle va härligt :D kan nog tyvärr inte det men ändå :P vara med i klubben asså :)

2009-03-19 @ 16:25:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0