lite allt möjligt

Godkväll,
nu sitter jag här igen och jag har faktist nånting chockrande som hände på franskan idag. Jag och Sofia upptäckte till våran stora förvåning att det är en bild på oss där. ojojoj...
för att ni ska slippa undra så lägger jag in denna bild.



helt sjukt, jag kan inte fatta hur dom kan ha en bild på oss...

men iallfall ikväll så var jag och samma sofia som visade sej på bilden ute och sprang, vi sprang 1456 m sen var jag hemma.
Men nu orkar jag faktiskt inte plåga mina fingrar och skriva ett längre inlägg, ni får njuta av lite bilder som togs när jag och min familj var i Jäkkvik med Sofia och hennes familj. trevligt tittande.








och justja , jag vill passa på att gratta min käre vän MOA på hennes 15års dag. grattisgrattis!

hejhopp tränad kropp / Rebebebecka

Kommentarer
Postat av: Felix

Haha, jag hörde er på franskan: Vi tar bild på den där!



Annars så var det ju fina bilder;)

2009-03-16 @ 21:11:26
URL: http://alvsbackabarnen.blogg.se/
Postat av: moa

taaack guuuullet!

2009-03-17 @ 18:51:38
URL: http://moahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0