Sofia på topp

Ja här sitter jag nu nöjd och glad över fyndet jag kommit över tidigare idag då jag och några kompisar var på stan. Efter en liten tids chatande från min sida så slank vi in på en lite secondhandbutik kallad cupan . Vi gick runt och kollade lite på alla fina saker . Och huxflux så var den där mitt främför mina ögon en fin rosa,lila,rutig flanellskjorta. Tänka sig för endast 5 kr så blev den min . Hur llycklig får man bli !

 Men det är inte allt för då pappa kom hem idag så sa han
- Titta här vad jag har köpt åt dig.
Så håller han upp den den fjärde och sista boken ur twilight serien som på svenska heter Så länge vi båda andas . Jag blev värkligen glad för jag hade tänkt att köpa den men ville endå spara pengar tills dess att jag ska till stockholm. Men nu behöver jag ju inte oroa mig för det .

Så det har verkligen flyte på bra aför mig idag . Men nu  blir det att käka kvällsfikat och efter det så ska jag äntligen få börja läsa den sista boken.Jippie (hade igentligen tänk att spara boken till i påsk men jag kan inte hålla mig tills dess )

Jag avslutar en lyckad dag med den här blilden. Det var nog allt från mig

Hej hopp kropp på topp /sofian


Kommentarer
Postat av: Felix

Najs:) När far du till fjollträsk?

2009-03-13 @ 16:19:06
URL: http://alvsbackabarnen.blogg.se/
Postat av: Gabbie

haha härlig dag asså Sofia :D du hade rätt ;) inlägget var roligt! :P

2009-03-13 @ 16:57:09
Postat av: Annie kusinen din!

Jag har nu sett första filmen den ägde stort<3

Puss från småland ;)

2009-08-12 @ 15:22:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0