Stan

HejHejTjena,
Denna dag har jag varit med Josefin, kul kul kul.
Dagen började med att vi var ute och tog kort, fin fina bilder må jag säga. Sen bestämde vi oss för att bege oss till stan. Sagt och gjort , det gjorde vi . där gick vi omkring resten av tiden tills Sofia, Felix och Amnda anlände med bussen från sundsvall. Sen tog vi oss hem .

Det är katastof, min fantsi håller på att ta slut !
förtillfället kan jag inte komma på nåt vettigt att skriva alls !
Jag behöver akut hjälp innan jag tråkar ihjäl mej själv med dessa trista tankar. Finns det nån där ute som har nåt litet tips på hur men kan bli mer fantasifull, ta din tid och hjälp mej.

Jag blir helt uttråkad med min fantasi lösa hjärna..



HejHopp Fantasi-lös kropp / Rutan

p.s  undrar om det finns en sjukdom för fanasi- löshet ? "Fantasi-sjukan" ?
jag ska fråga Anna- Britta, hon är läkare och kan nog sånt, då kan jag ju passa på att fråga om det finns nåt botemedel mot denna fruktansvärda sjukdom. d.s

Kommentarer
Postat av: ssssssssss

jag tror jag har drabbats av fantasi-lösehets sjukdomen oxå :P

2009-03-22 @ 21:58:08
URL: http://ssannaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0