Tired human..

Hejsan Sofian här (en väldigt trött och sliten än) Har nyss vaknat upp från söta drömmar i tv-rums soffan. Jag har ju som sagt var slänta efter med sovandet sen tjejkvällen med tjejerna i klassen, som då blev väldigt lyckad .
Ni har kanske redan gluttat i något tidigare inlägg och läst om vad vi hade för oss (annars så ta och gör det)

För er som inte vet så år det ju Eart hour denna dag. Och det betyder att dom som vill stänger av all el i sin bostad mellan halv 9 och halv 10 . Vilket jag och resten av medlemarna i min familj har tänkt att göra.Tänk så underbart mysigt med tända ljus och en massa trevligt folk som sitter samlade och pratar,umgås och spelar spel . Låter toppen enligt mig.
Så nu hoppas jag att  några(alla)av er som läst detta tänker:Nämen så trevligt det vill jag också göra.
För det är ju faktist så att du/ni får inte bara en underbar kväll utan ni hjälper också resten av oss som släcker ner våra hus att förbättra den globala uppvärmningen.Haha där lät jag smart va ?
 
Men nu tror jag allt att jag vill åter gå till min post i soffan och drömma ännu sötare drömmar.

Hej hopp hjälpande kropp /Sovande unge

P.S Elin och Mario är helt störda i sina små hasselnöts hjärnor.

Kommentarer
Postat av: rebecka

vi släckte allt =)=)

2009-03-29 @ 17:48:28
URL: http://crabcake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0