totalt misslyckad

Jambo !
jag ber er alla om ursäkt för att jag har varit en TOTALT misslyckad människa,
ni har inte hört ett ljud från mej , inte ett endaste litet pip sedan.... lååångt tillbaka i tiden. troligen vandrade det fortfarande dinosaurier på jordens yta då...

apro på dinosaurier... Tänk om dom skulle finnas fortfarande, jag personligen skulle nog passa mina tår väldigt noga så att dom inte skulel smita ut, och sedan dra med sej hela min ben och innan jag visste ordet av skulle jag stå öga mot öga med en fasans full varelse som kanske skulle så ut så här...

eller en sån här vedervärdig... sak

eller ntå sånt här läskigt...

usch , och om det skulle hända skulle det nog bara
dröja en enstaka sekund innan det hände såhär med mej....

nej nu ska jag inte prata om hemska saker mer, nu ska jag helt enkelt ta och berätta vad som händer här näst, när jag skicker ut mina tår genom dörren , jag kommer inte mötas av en dinosaurie (förhoppningsvis) utan då ska jag på friskis och svettis med men kära vän och bloggkollega Sofia Margareta Höglund ( nu har jag ingen aning om jag glömde nåt andra namn , menmen ) det ska bli riktigt kul tycker jag .

upendo till er alla !

hejhopp dinosauriekropp /Rädd

P.S alla som läser det här MÅSTE http://modelljakten.se/modell/1333 rösta på moa ! ! !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0