allt utom att skriva

Hej där ute !
jag tänker göra precis vad det står på rubriken från och med NU !
.
.
.
.
.
.
.
.
.
tills NU !
nu har jag hunnit med en massa things som jag ska visa er, (plus förklara för er som är av den lite osmartare sorten, skäms inte, jag hör till den kategorin jag med)

1.                                            2.                                  3.                                  4.

5.                                        6.                                  7.                                     8.

9.                                       10.                                 11.                                    12.

13.                                       14.                              15.                                  16.

17.                                       18.                               19.                                           20.


21.                                      22.                                  23.                                 24.    

25.                                     26.                                       27.                            28.


      29.                                30.


because that's what we do !

Förklaringar (om det inte var uppenbart vad jag höll på, du kan ju skippa denna spalt om du tycker det)

1. det första jag gjorde var ju såklart att testa de största och fulaste skorna vi har i detta hus.
2. Jag diskade en tallrik för att göra min föräldrar happy.
3. Jag höll andan så länge jag kunde, tog ingen tid det vore alltför pisamt att visa den här...
4.
Jag bäddade snällt min säng för min egen trivsel
5.
Jag upptäckte en elak liten fluga på ett fönster, ni skulle ah sett grimarserna han gav mej...
6.
...du ska inte säga nåt, tänkte jag och höjde flugsmällan...
7.
...PANG sa det, sen var den retflugan inte så retsam mer
8.
på något konstigt sätt hamnade jag upphängd på en galge,hur det gick till har jag ingen anig om, flugans spöke kanske?...
9.
när jag tagit mej lös passade jag på att klinka lite på våran piano, fast denna gång med fötterna
10.
jag fick ett uppdrag, något hade fastnt i toan och JAG skulle ta upp denna skurk...
11.
...nej, jag vägrar ! tänkte jag i den stunden,...
12.
...min tvingad som jag var så fick jag lova att göra den motbjudande sak,trots stanken som skurken i toan orsakade,
13.
...ursch...
14.
...ÅH FY !...
15.
...andra handen, skurken sitter fast.. BLÄ !...
16.
...hmm, (jag är nu lite van vid situationen och hanskarna skyddar mina händer) jag biter ihop och tar i , - nu ska den rackarn upp!
17.
...åhhh, det går inte... men försöker igen, nudå?
18.
...jo, nu har jag dej allt, försök inte smita, nu ska vi se vem skurken är....
19.
...min SO-bok, jasså du vill ge mej mer problem va?
20.
Jag tänker att någon minuts pluggande hinner jag nog med, men jag fattar ingenting, det blev itne många minuter det inte
21.
hmm, det där grässtrået passar inte in...
22.
...bort ska du...
23.
...sådär ja, nu kan du vara vacker men inte bland de andra
24.
jag bestämde mej för att balansera en stund men... huuuu vad vingligt det var, hjälp..
25.
...kom igen du kan klara det...
26.
..det går ju rätt bra nu
27.
efter alla saker jag gjort denna eftermiddag när jag inte skrev är det inte så konstigt att jag blev trött och slummrade till en stund..
28.
... men vaknade lika snabbt som jag somnade,
29.
nu är energin på topp igen.
30. 
I'M ALIVE !

LIVING A GOOD LIFE !


hejhopp energikropp / jagleveR

Kommentarer
Postat av: Anonym

SÅ UNDERBARA BILDER!

2009-05-28 @ 22:14:27
Postat av: Felix

Haha, den sista var ju bästa=D

2009-05-30 @ 13:57:01
URL: http://alvsbackabarnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0