boken om mej

tjeeena,

jag känner att jag måste blogga en aning oftare sen mordförsöket igår, hehe .

jag håller egentligen på att smatter skriva i boken om mej , eftersom att inlämingnen är imorgon och jag har inte ens börjat renskriva än.. hehe men när jag var tvungen att leta fram ett par bilder på datorn så såg jag min chans att blogga en snabbis.

boken blir sådär, utsidan som jag hade planerat i i minsta detalj sabbades av lim som jag mitt pucka försökte tvätta bort med vatten... likamed att bilden blev blå, jag fick användad min välkända kreativitet (?) och plocka ett antal blommor och klistra över den blå fäcken,
resultat : funkar prima

 
eller ?

och alla kära vänner som befann sig i min närhet på skolan fick skriva ner några ord, tankar osv om mej, jag blir helt rörd när jag läser det.

detta var då allt jag hinner med ikväll

hejhopp bokkropp / rrrrr

p.s jag märkte nyss nått förskräckligt , eller iallafall nästan förskräckligt. Jag har tappat ett örhänge, tuuusan, nåja det var iallafall rättså fult.

Kommentarer
Postat av: Felix

Det vart ju jättefint!=D

2009-05-19 @ 20:31:50
Postat av: elin

jätte fint verkligen :D!

2009-05-19 @ 22:11:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0