Hassan, Petter och Jöns in my heart !

God kväll,
Jag tog en paus från pluggandet och kollade lite bloggar och på en blogg såg det ut såhär...
okej , youtube funkar inte, eller så är det datorn som inte funkar, jag har ingen anaing men jag kommer iallafall inte in på youtube så jag kan iten visa hur det såg ut,
men det var iallafall låten vid namn candyshop som jag hittade,

allt folk där ute som sett filmen Inbrottet vet vilka känslor den låten medför och varför jag småler i min ensamhet när jag hör den,
det är nämligen så att i inbrottet får vi följa de tre tjuvarna Hassan  Petter  och Jöns, alla tre är rätt så mycket misslyckade om det är tillåtet att säga så, Jöns är väl den mest puckade,  Hassan är ledaren och Petter gör allt vad Hassan säger.
De ska iallafall göra inbrott på en "leksaksaffär" för att stjäla en mycket värdfull leksaksbil.

Filmen är mycket rolig på flera olika sätt, alla karaktärer är roliga på sitt sätt.

filmen får betyget


jag skulle råda er alla att köpa den , om den bara fanns i någon affär..
eftersom att den inte finns tog jag lite bilder på tv:n när jag såg den nyss så ni kan få se den tre snygg akaraktärerna.

omslaget


här dansar Jöns till Candyshop, jag vet inte om man kan söga att han dansar snygg, men kul iallafall !


det var då bilderna, jag kan ju passa på att nämna de duktiga skådespelarna...

Sofia Höglund   spelar             Hassan
Clara Sjölin     spelar             Petter
Rebecka Wallgren  spelar             Jöns

applåder...

-tacktack,,

tillbaka till plugget, tack för mig !

hejhopp jönskropp / inbRottet <3

Kommentarer
Postat av: elin

asså alla borde få se den där filmen!

den är ju så bra !!:D

2009-05-27 @ 20:41:18
URL: http://elinnilssoon.blogg.se/
Postat av: elin

asså alla borde få se den där filmen!

den är ju så bra !!:D

2009-05-27 @ 20:41:31
URL: http://elinnilssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0