bebisälg

tjolihoooo,

ännu en trevlig kväll efter en dag på ack så trevliga praon som är så fruktansvärt roligt och allt därtill, i'm loving it.

det händer inte så mycket denna ljuvliga kväll om ni undrade, men det är precis vad jag behöver känner jag, ingenting. Jag snabbkollade en stund på en gammal gammal film , vill ni veta hur gammal ? 14 år , ojojoj,
filmen handlar iallafall om mej ?!?! that's right , meme. det är alltså en film om mej som liten, hehe såhär liten...


snacka om pluttig..

iallafall när jag nu är på gång med gamla bilder kan jag servera er ett helt smörgåsbord om gammelbilder, iallafall ett halft.

"hmm... den där kakan var nog ändå rätt så god iallafall..." ser det precis ut som att Josefin tänker.

i en låda fann jag denna ack så gulliga bild som föreställer en sagostund under trappan kan jag tala om för alla blinda.



en något nyare bild på oss men , som alla kan se är den itne särskilt ny den heller...men. sommrig (om man zoomar ut) men för min och Sofias säkerthet är det säkrast att låta bli.


i ett inlägg som ni säkert minns funderade jag och Sofia på hur vi skulle se ut som giraffer. Detta är dock ingen giraff men det är ett annat djur som de flesta är bekanta med älgen, det här är då en mycket tydlig bild på hur jag skulle se ut som älg.


ni kan inte ljuga om likheterna.

det var iallafall dessa bilder jag valde att ha på mitt smörgåsbord. I framtiden blir smörgåsbordet säkert mycket större men det är upptill framtiden att bestämma.

nu sticker jag , tjing so long !

fast jag bjuder förståss på en efterrätt, ingen middag utan efterrätt (?)


hoppas det smakade.

hejhopp älgkropp / smör gåsen

(för alla er som känner till Greta Fransson vet att hon skulle hoppa till av lycka om hon såg vad jag just kallade mej, )

p.s igår fick jag kapplöpa med bussen , bara för nöjets skull, bussen var väldigt kaxig innan men jag vann. den bussen kapplöper nog inte på länge.



Kommentarer
Postat av: sss

haha Greta :)

vilka söta bilder !

2009-05-07 @ 18:35:53
URL: http://ssannaw.blogg.se/
Postat av: Anonym

så söta bilder :D

2009-05-09 @ 14:40:26
Postat av: Mickan =D

Söta bilder på alla <3

2009-05-09 @ 15:11:46
URL: http://nyadagar.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vars kom den bilden ifrån?!?! :O

2009-05-09 @ 16:45:11
Postat av: Josse

Vars kom den bilden ifrån?!?! :O

2009-05-09 @ 16:45:29
URL: http://myworldinpictures.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0