let's make magic

godagens igen , jag vet att det inte var längte sen ni hörde av mej (ganska exakt 10 minuter sen) jag förbättrar mej kraftigt, inte sant?

men denna gång är jag inte ensam, nejnej , för just när sista ordet på förra inlägget skrevs så dunsade Sofia ner på stolen 15 centimeter till vänster om mej (likamed den ända stolen i min närhet)
ett smart val av sofia att sätta sej där , istället för på golvet.
vi hälsade på varandra med några vänliga ord (som ingen av oss kommer ihåg) sen slog vi våra kloka hjärnor samman för att "skapa magi" (let's make magic) språk kunskaperna framkommer återigen.

nu är det såhär att....

DEN BLODIGA KAMPEN AVSLUTAS NU !
- sluta slåss då !

vi har fått riktigt många gissningar, bara trevliga sådana. vi är er väldigt tacksamma för att ni tog denna kamp på allvar och bryr er om era sockar. era sockar kan skatta sej lyckliga med sådana renafotiga ägare. (insida som utsida)

här är några av era tappra gissnigar och försök att vinna blodkampen....

  • Haha nej vad svårt att gissa... hm, men jag tror att Sofia är bodybuildern och Rebecka är den rosa giraffen :P hehe erkänn Sofia, det var likt ;)
  • jag har faktiskt ingen aning om vem som e vem, men jag gissar....... Rebecka är den rosa o Sofia den blå?
  • sofia rosa, rebecka blå? :D
  • Rosa är Rebban och Sofia är den Blå :D<3

Och det rätta svaret, som ni så längtansfullt har väntat på är..... *trummvirrvell* ..........


TADA!!!!!!!

tre och en halv person hade rätt, GRATTIS  !
(av åtta stycken)

Men som vanlig så har vi tidsförlust , vi har läge trott att tiden har något emot oss ,och nu så år våra frågor besvarade, den har det.


hejhopp stresskropp/R&S


Kommentarer
Postat av: Den andra Sofian!

Åhh! äntligen jag har gått och funderat i flera dagar vem det var en blå och körde runt på moped? :O nu vet jag! SOFIA :D grattis till kortet men nu är du inte ensam för jag grejjade det också minsann :D:D

2009-05-06 @ 13:14:52
Postat av: Felix

Trevligt flickor;D Men det där om rena fötter e nog inte helt sant........

2009-05-06 @ 15:33:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0