missflyt

...hej
jag sitter på bibblan och hade hoppas på att i lugn miljö kunna plugga moppe eftersom att jag inte orkar gå till stan, men självklart har jag glömt bort vad hemsidan heter ?!?
det kallar jag missflyt, morr vad arg jag blir när något sådan händer, fy och blä !

men jag har också komit på en sak , saken är en katastrof !
robinsson krockar med eurovision
- rädda sig den som kan !
nej jag skoja ba, men iallafall så krockar det och jag vet inte riktigt hur jag ska göra, hihi, för jag hejar nämligen som en tok på Erik och jag är rädd att han åker ut, (hopppas hoppas HOPPAS att jag har fel) och jag missar alltid repriser osv,
hehe, fjantigt problem i era ögon kanske, jag ber om ursäkt att ni behöver läsa det,

men nu vet jag ! ni kan ju blunda. Då slipper ni plåga era ögon. Testa det vettja !



vinnare tycker jag !

hejhopp misslyckadkropp / Rebus

Kommentarer
Postat av: Den andra Sofian!

Åh vad snällt att jag får blunda!

2009-05-16 @ 20:48:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0