OUPS

Halloj!


Det var ett tag sen (sorry för det)
Jag höll just på att sätta in en massa gammla bilder i ett album. Och  vips så slog det mig att jag kunde ju och hade tid att lägga in några av dom riktigt läckra bliderna .Några av dom är faktis seriöst snygga(inte alla)

Skåda

Me and jonteponken
(rebbis lillebrorsa)

Jag drar en pose och Elin , ja jag är inte riktigt säker på vad hon gör men hon har då iallafall snygga tofflor på sig.


Smått och gått.


Midsommar på skatan.

Okej nu är det så här att mitt tålamod håller på att brista. Några av bilderna jag tänkt visa är tydligen i fel fomramt eller något i den stilen. Så jag skippar dom för den här gången och fixar det till en annan gång, om ni inte har något emot det.
Det finns ju faktist några bilder att glo på där upptill.

Ha det kött
Hejhopp lillkropp/Sofaja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0