seger och stress

TJABALABALOOOO,
(observera baloo, ni vet björen i djungelboken)

idag är jag glad i hågen !
- varför ?
jo dels för att Sverige (det vill säga Marlena Ernman) gick vidare från kvalet. jag har bara en sak att säga FISK ! !
nej jag skoja bara , det jag egentligen ville säga var BRAVO ! , snyggt jobbat alltså.


jag är också en aning glad för att vi har bokat klippan på fredag , alla inblande vet vad det betyder, jag säger bara GRYMT !
så då är det fixat och det känns skönt att veta att vi kan vara där, puh.

nu har jag talat om att jag är väldigt stressad också och jag frågar mej själv varför i fridens dar jag då sitter och skriver detta inlägg?
 svaret är busenkelt :  för att jag vill


men jag är väldigt stressad för i går bestämdes det att jag ska ha moppeprov nu till helgen , så jag vart alltså anmäld igår, shitshitshit asså ! 
det betyder tre dar (typ) med intensivt plugg, plus någon enstaka moppekörning hos Sofia ( tacktack TACK för det) sen ska jag också fixa grejs till på fredag, shit är allt jag har att säga om de.

nu ska jag ge mej lite mer tid att plugga, tjing so long.



hejhopp pluggkropp / Rishuve


Kommentarer
Postat av: Felix

Lycka till med moppeprovet:D o vad ska ni göra på klippan?

2009-05-14 @ 14:32:13
URL: http://alvsbackabarnen.blogg.se/
Postat av: Den andra Sofian!

Pluggis hoppas det går finemanG!<3

2009-05-16 @ 20:46:10
Postat av: Mickan =D

söta bilder på Rebban <3

2009-05-17 @ 10:04:09
URL: http://bergsbybarnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0