SOL OCH GLÄDJE

HEJHEJHEJ alla levande och döda.

dödad blev jag nästan idag , av tre kära vänner som skällde ut mej och Sofia reält för att vi inte at bloggat på hela helgen, fy på oss...
jag nämner inte namnen på dessa vänner, det är nog säkrast för dom, ingen nämd ingen klämd.

iallafall,
solen skiner som aldrig förr, den har antaglingen vunnit massor med pengar på triss eller kanske fårr kyssa sin stora kärlek, månen, inte vet jag men något har gjort den väldigt glad och det gör mej glad.

tre glädjande nyheter bär jag och så på...

1.
denna man  vann eurovisision, jag säger bara ett ord YEY, han var riktigt bra tycker jag.
lyssna och lär !

2.

JAG KLARADE MOPPEPROVET !
med endast ett fel, känn på den !
nej nu ska jag icke vara taskig, ändast glad, därför tar jag bort överstånde...

3.

såklart att solen skiner, det gör mej gladare än gladast.
så glad att jag tog mej ett par skutt på stusmattan,

clara, ta en extra till på mitten bilden , jag kan baletta i luften också

allt hoppande gav mej vätskebrist så jag bestämde mej kvickt för att blanda samma smarriga dryck som jag och Sanna blanda ihop igår,
jag ger er härmed ingredienserna

blandsaft, päron cider och passion frukt + plus vatten (för att blanda ut saften) sen kan du vid behov ploppa i ett valfritt antal isbitar (rekomenderas)
hmm, något saknas.... justja... pricken över i:et...
eller rättare sagt sugröret i glaset..

så där ja, perfekt !
nu är det dricktajm..

MUMS !

hejhopp hoppkropp (hihi, hopp hopp) / hoppaRe

Kommentarer
Postat av: elin

äntligen så skriver ni :]!

det är bra ja gillar eran blogg!:)

2009-05-18 @ 22:02:18
Postat av: Felix

Gött:D o treevligt att moppeprovet gick bra;)

2009-05-19 @ 15:45:27
URL: http://alvsbackabarnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0