det är ju så trevligt

vet ni, iblnad önskar jag att det fanns en hemligtunnel i min garderob. det har jag önskat sen min tidigaste barndom. Jag har bara alltid tyckt att det skulle vara så fräckt !
själv klart så skulle bara jag veta om det och gången skulel leda dit jag helst av allt ville fara.
och det skulle inte sitta helt fel nu. eller? att bara kunna fara dit man helst vill, problemet är ju bara vars vill man? hmm....
 ?

 ?

 ?

 ?

ja vars skulle man fara ? och skulle det vara möjligt att resa i tiden då ?

det tål att fundera på, sannerligen !

hejhopp garderobkropp/ funderar


Kommentarer
Postat av: M

Håller jag med om ! :D

2009-11-15 @ 19:22:10
URL: http://nyadagar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0