Jag vet, jag känner mig själv

       Wiihii

Jag kan stolt presentera mitt första blogginlägg skrivet i skolan under skoltid. Det ni, det är inte varje dag man har denna ljuvliga tid över att spendera på annat (som till exempel blogga).Hur har jag då fått all denna tid över?
Jo den frågan är lättsom en plätt att svara på.
Varje fredag så har vi något så kallat elevens val, Så man väljar något man ska ha varje fredag (sista timmen på dagen) under en hel termin. Jag valde då foto (det finns en massa annat att välja).
Och till idag den 20/11 så hade vi fått en läxa. Läxan bestod av att man skulle fota ett porträtt. Snäll och lydig som jag är så gjorde jag ju så klart min läxa (i sista sekund denna morgon).
Men då det det är dax att börja bearbeta bilderna på skolans datorer, så kan jag inte få in mina bilder i datorn för jag har ju såklart fel sladd till kameran med mig. Min vanliga otur (skicklighet). Efter att själv ha gett mig det tr5ista beskedet :Du kommer inte få in dom i datorn.
Så bestämde jag mig för att göra det jag gör just nu i denna sekund, bloggar.

Men så äntligen har tiden änlänt då det är dax att sluta för dagen.
 
Jag hade planerat att lägga in en bild här men uppladdningen tar så lång tid.
Ni får helt enkelt ta och själva föreställa er en bild här.

Hejhopp skolkropp/Slarvfia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0