Matte lektion

TYST I KLASSEN BARN !


nu skall era färdigheter inom ränkning och syn sättas på prov, mouahahahahaaaa

detta är erat uppdrag...
det är ett mycket hemskt uppdrag....
och väldigt väldigt svårt....

genom/efter detta prov kommer ni att finna era sanna jag, ni kommer att få utså de mesta hemska upplevelserna i era unga liv, det kommer att krävas stort fucus på uppgiften och flera kilon med uthållig het och mod...
Men frukta icke gott folk, se era faror och rädslor i vit ögat och lös uppgiften !!!!!!!!
(det är ett måste!)

så, nu till infon om provet.
1. läs igenom insturktionerna nog innan ni börjar
2. förekommer fusk kommer den stackaren som fuskade att få lida, var så säkra
3. för att svara, klicka på rutan med texten kommentarer
4. skriv sedan namnet i rutan högst upp under namn: (obligatoriskt)
5. annan info i rutorna under, såsom epost och bloggadress är valfritt att fylla i
6. skriv sedan ditt tappra svar i den stora rutan under kommentar: (ännu mer obligatoriskt)
7. klicka sedan på rutan skicka kommentar för att lämna in ditt svar (allra mest obligatoriskt)

det är nu tillåtet för er att kolla på provet och börja.
LYCKA TILL!


hejhopp skolkropp/RoS

Kommentarer
Postat av: Felix

Sjutton krabbor o en älg:D

2009-11-07 @ 19:34:16
URL: http://alvsbackabarnen.blogg.se/
Postat av: intemittnamn

höhö, jag gjorde inget av det ni sa!



MOAHAHAHAHAAAA!



fast nu måste jag ju trycka på knappen så att ni ska se vad jag inte har gjort. och då har jag ju gjort nåt som ni sa at jag skulle göra?

det här blev svårt...



höhö, jag har nästan inte gjort nåt av det na sa att jag skulle göra!

2009-11-08 @ 01:39:06
URL: http://inteminblogg.se
Postat av: intemittnamn

och så stavade jag fel också!

MOAHAHAHAHAAA

2009-11-08 @ 01:40:32
URL: http://inteminblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0