några gram gullig


eller borde jag kanske säga några gram smart?
min smarta plan som tvååring var att om man bankar på vattnet på samma sätt som med sand så ryms det med vatten... rätt och riktigt, för visst ryms det mer, men det är ju dock inte för att jag bankar ihop vattnet, nej jag bankar ju bort vattet...
smartskaft till ugne
brukar iallfall skratta gått åt repliken som jag säger efter en stunds bankade,påfyllning, baknade och på fyllning då smäller jag av med geni repliken "nu är den nästan full..."

frågan är nu om ni avnjuter denna film lika starkt som jag ?
jag tror inte det men om ni känner er nyfikna på hur jag var i min barndoms kan ju en bra börjar vara att glo på detta klipp tillsvidare.

hejhopp barnkropp/ smart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0