sicken granne !

ja, hej är ju alltid en trevlig fras att börja ett samtal med så därför gör jag det, hej.

 

iallfall så är det med sorg i hjärtan jag erkänner att jag inte for på musikworkshopsgrejset med Matilda och vilka som nu skulle dit... sanningen är nog att jag vaknade aningens sent för att hinna kolla busstider och andra viktiga saker. Så nej det vart ingen musik. Däremot begav jag mig till mina vänner som jag mot mammas vilja skrämde livet ur igårkväll när jag lämnat Sofias hem. HÖHÖ (en diskret hyllning till sofia )

men hursomhaver så nä'r jag hade umgåtts med mina vänner denna morgon och sedan skulle gå hem så hoppade min granne fram från en buske och ropade

- SNÖBOLLSKRIIIG !!!!

och resten är ju inte allt för svårt att lista ut, har bombade ner mig med snöbollar... men tro icke att jag stod som en lyktstolpe och bara tog emot snöbollarna, nejnej, sakta i backarna, jag tog minsann min värdighet i min vänstra han och en snöboll i min högra och sköt snöbollar på denna skurk likt en galen kanon.


(fick inte med värdigheten på bild men den finns, jag lovar !)

iallfall så efter några timmar, minuter, sekunder av snöbolls krig klev hela hans familja ut på bron och skrattade gott åt föreställningen som pågick. Iallfall så tro jag att jag vann. för han krävde fred efter en stund och godhjärtad som jag är gick jag fram för att skaka fred men DÅ höll han fast mig och lät hela mitt fejs dränklas i snö innan det blev tal om någon fred.


Men hem tog jag mig, hel och hållen.

hejhopp snöbollskropp/ krigaren


Kommentarer
Postat av: Anders

Pang nu får du en virituell boll i nyllet!!!



Jag vann!!

2009-11-11 @ 08:13:42
URL: http://svartvest.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0