ÅNEJ !!!....

SKANDAL ÄR JUST VAD DET ÄR !!!!

för att hålla mig kortfattad så vare såhär..
jag hade komit på en kul idé tyckte jag som skulle "skötas" genom bloggen och jag tänkte sätta saken i verket om inte allt för länge, sen så sitter jag nu och har lite allmänt tråkigt och kollade därför igenom til alla (okej inte alla men många) av de kända bloggarna och tror ni inte att en av dom hade startat PRECIS samma idé som jag har gått och planerat hur länge som helst...
så jaj, jag får väl skita i det nu då för jag vill inte riskera att folk cka tycka att jag snor ideér... fuck it !


typ ungefär såhär känner jag mig förtillfället... kanske någon nyans mörkare men dock lika rörgt eller nja, skit i det , det är iallfall så mina känslor inom mig ser ut just nu.

hejhopp tristkropp / föRargad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0