back in buisness

och jag måste tillägga ett tyvärr, ja så sorgligt är det.
inte att jag kan blogga igen (har ärligt talat knappt kunnat bärga mig tills den dagen jag skulle få blogga igen.. ojoj, allvarlig skada ?)
inte heller att jag får träffa mina vänner (verkligen inte ! det är liksom tackvare dom som jag inte tvärvägrade att kliva på flyget från athen och istället stannat där) för som jag har saknat dom! det var så länge sen vi sågs att (det känns chockerande) jag faktiskt nästan inte minns hur dom såg ut, helt sjukt men faktiskt nästan sant. Det kändes helt konstigt att plötsligt se dom igen, SKITBRA men konstigt, som en dröm liksom.

nej anledningen till sorgen är.. att  jag är hemma, allt är så kallt, tråkigt, vanligt och så olikt..ja vaddå ? grekland? som det var förr?
jag vet faktiskt inte. Men vi får hoppas att jag tar mig ur denna trans snarast möjligt för såhär kan jag ju bara inte hålla på. Fy.

iallfall är jag hemma (hur många gånger kan jag tänkas ha nämt det?) och det betyder att jag har med mig bilder och annat kul. och jag har lovat att röra ihop en bildbomb och skjuta på er alla ! låter det bra ?
sansa er i sånnafall, skottet sker nämligen inte nu, kanske ikväll? kanske imorn ? ingen vet.

nu har jag inte tid med detta, ska fixa några plättar och så .

hejhopp hemmakropp/ återigensoRg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0