COOOONRAD ! !

(från och med denna dag och detta nu så betyder följande rubrik att conrad skämtar och att jag säger till honom att sluta, okej ? tänkte bara så att ni vet det för framtiden)

iallfall så vart det ingen film för min del.. kan ni gissa varför ? jo för just som jag förberedde mitt hopp ner i soffan så säger David att det är hockey och stänger därför av tvn, har ni hört så tossigt ?

iallfall så gick det ingen nöd på mig, icke icke, jag tog en lång efterlängtad dusch istället.  sen följde en stund full utav grimaser för alla smaker, finn din favorit !

nu ska jag sköta lite skolskit.... eller så inte.. ärsch, får se vd jag gör.

hejhopp kvällskropp / grimarsen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0