dagarnas dag

godmorgon !
ännu börjar på en vacker dag. Solen skiner in genom fönstret och visar lovliga tecken på vackert väder...
njae, inte riktigt, det är morgon det är sant. men solen? det är långt ifrån sant.

fy rebecka ! inte ljuga så !
det regnar, urschrsch.

iallfall så lussade jag clara och sofia för min bror(jonas), han bad nämligen om det igår dock på skämt men när våra ögon slogs upp på morgonen och vi förstod att jonas fortfarande sov sött bestämde vi att göra hans skämt till verklighet, och ja, han blev glad !

ja, appropå sofia. det stackaren har ju vart svårt sjuk, eller ja sjuk iallfall (det kan ni läsa om i några tidigare inlägg) men igår återförenades vi, med en promenad ! vi stackars bloggare har ju iten sett skymten av varann sen jag stack iväg men nu var det slut på det, nu skulle vi allt ses igen och en promenad kändes mer än rätt.

nu ska jag helt enkelt vakna och ta vara på dagen.

hejhopp luciakropp/ täRna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0