dagisbarn

ja, nu är vi alltså inne på det snacket igen, men saken är den att jag bestämde mig för att passera dagiset på min väg från bussen, dåligt val, eller ja, både och. Men barnen kom ju då springande och ropar "kommer du nu?" "jag är redan här" "ska inte du komma och leka med oss?"
nej jag ska ju inte det...

åååhhå, men jag får fråga om den möjligheten finns för isåfall så ska här lekas imorn, det kan ni slå er i backen på !

iallafall så, ja , iallafall så vaddå? jag vet faktiskt inte, det har ju som inte hänt så mycket mer än det överstående, så jag inlägget får väl avslutas här och nu med en liten bild bara (observera liten)

 

hejhopp litenkropp /käribarnen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0