dags att plugga kanske ?

ska plugga men Per själv sa att jag skulle skita i att skriva in alla ord på glosboken för att dte är mycket smartare att vänta tills nån annan har skrivit dom och sedan sno dom från denne person
- tack för tipset !

 

så därför fick jag tid till detta roliga.

jag kan ju passa på att tala om vilka som befinner sig i datasalen just i detta nu.

till vänster om mig sitter Per som nyss skrek "NU ÄR JAG KLAR!"

till höger om mig sitter Sofia och skriker "NU ÄR JAG KLAR!"

till höger om Sofia sitter Felix som inte skriker någonting.

på andra sidan rummet sitter Jocke och glor på dataskärmen.

bakom honom sitter Angelica och ser mycket fokuserad ut, brabra.

till höger om henne sitter Jeff och trivs i sitt affro.

till höger om honom "sitter" Gustav som klätar på stolar och bord samt springer runt lite, så med andra ord sitter han så lite som man kan.
till höger om honom sitter simon enormt bakåtlutad och rättar till glasögonen

så!
klart, det var alla .

nu ska jag jobba ! ta er tid att läsa detta, det kan tänkas vara mycket intressant läsning.

hejhopp jobbkropp / pluggaR


Kommentarer
Postat av: Sofia

JAG VAR DÄR! STORARTAT! :}

2009-10-21 @ 13:43:35
Postat av: Anonym

jag skrek inte alls... :(

2009-10-21 @ 13:56:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0