detta är en sorgensdag

till och med himmlen håller med och låter tårarna falla, undrar vad himmlen kan vara så ledsen för ? kanske lider den bara med mig?
för jag sörjer så det knakar över att praon är slut och att jag inte ska få komma tillbaka till dagiset på måndag, inte komma tillbaka alls. Nu är det slut, fundi, einde, finito, τέλος, slut på alla språk !

men jag fick ett önskemål av några barn som jag ska försöka genomföra, dom sa
"kan du inte komma och leka med oss en stund nån gång?"
och ja, det ska jag sannerligen försöka, jag vill leka med alla barnen, jag vill göra fler sandkakor och läsa barnböcker,
okej , jag känner att inlägget börjar spåra och vandra från kategorin "sorgligt" till "patetiskt"

typiskt,

nu ska jag försöka pressa fram lite tårar sen ska jag snörvla lite tyst och sen ska jag storböla.

det låter som en trevlig kväll va?



hejhopp ledsenkropp / sorg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0