I giorni

Hali hallå!

Denna kväll är jag glad och det beror på tre saker.Vad det är för saker ska ni nu få veta.

Den första saken är:Afrikanskdans. Det är nämligen så att jag och min kära kompis Clara ska hållai en gympalektion på skolan.Vi valde ju då såklart att ha en danslektion. Så jag har idag planerat denna danslektin med Claris. Och jag tror att det kommer bli mega kul.

Den andra saken är:Holes, en film som jag lånade av min kära kompis Clara idag. Jag såg den nyss och måste bara säga I really like it. Historien i filme är hyber bra.
Ett tips till er som inte sett den: se den
Ett tips till er som sett den: se den igen

En bild på några av dom kola snubbarnai filmen(diggar dom)
http://media.sbs.com.au/films/upload_media/site_28_rand_1484763527_holes_maxed.jpg

Den tredja och sista saken är:Piano låtarna som jag har lyssnat på under tiden jag skrivit detta inlägg.Jag har under dom senaste dagarna kommit fram till hur  mycket jag verkligen gillar dom vackra fina låtaran som endast betår av piano spel(kan hända att något annat insrument är inslängt i låtarna)

Här har ni ett smak prov på en av låtarna ,bon Appétit




Det var dom tre sakerna de.

Hejhopp gladkropp/Soffan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0