Nyheter

Fy,fy skäms på mig själv. Jag har varit en drum prick, hur självupptagen får man vara egentligen?
Jag har ju tänkt att skriva detta inlägg jätte länge. Men så fort jag satt mig ner för att skriva detta inlägg så har jag alltid börja skriva någe helt annet.

Så, nu är det dax att få presentera min familjs nya medlem (ny och ny vi har haft henne i 2 ½ vecka typ)
Här har ni henne.
Tadam


Namn: Pixie
Kön: Hona
Ålder: 16 veckor
Ögonfärg: Blå
Favoriträtt: Salladsblad,Morot,gurka (hon kunde inte riktigt bestämma sig)
Intressen: Springa, äta ,bajsa
Favoritbok: Ännu okänt
Favoritfilm: Bolt (Hon har en förälskelse i hamstern Rhino)

Jo för er som inte vet så köpte jag och Elin(storasyrran) Pixie till Sara(lillsyrran) då hon fyllde år.
Då hon fick se Pixie så sa hon:
-Är det verkligen sant?
Och ja det var det ju så klart.Jag tror det var länge sen hon var så glad.Hon hade nog aldrig kunna tänka sig att få en Guldhamster i present.
Lite senare så började hon gråta lyckotårar eller vad man nu kan kalla det.

Aja vi alla i familjen är nog glada över att ha henne i vår familj.Hon är en riktig ängel. Fast på nätterna är hon inte att leka med.Då springer hon nej snarare flyger fram i sitt sringhjul så hela buren skakar.

Hejhopp hamsterkropp/Superwoman


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0